Klacht POSTNL: Aangetekende post naar Oostenrijk komt niet aan

Gerholt-Pieneman

Post aangetekend verstuurd naar Oostenrijk
bijna een maand later en nog steeds niet aangekomen op bestemming
Post.nl "doet onderzoek" maar een week in het onderzoek nog niets gehoord
in de brief zitten belangrijke papieren die ik voor mijn vakantie nodig ben, maar Post.nl schijnt het weinig te interesseren
klein detail, i.i.g. 5 vrienden die rond dezelfde tijd post aangetekend hebben verstuurd naar Oostenrijk, alleen de Fedex is aangekomen na bijna 2 weken, alle Post.nl brieven zijn zoek

ik wil dat Post.nl de klachten serieus neemt, i.i.g 4 mensen in nederland zijn hun officiële documenten kwijt, documenten die Oostenrijk had moeten bekrachtigen voor de vakantie
in het ergste geval is Post.nl ervoor verantwoordelijk dat deze 4 personen/gezinnen niet op (de gewenste) vakantie kunnen

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een aangetekende brief naar Oostenrijk heeft verstuurd en dat deze tot op heden (nog) niet is aangekomen. Ik vind het erg spijtig om dit te vernemen en wil u hier mijn welgemeende excuses voor aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de gegevens in mijn systeem zie ik dat u ook contact heeft gehad met onze klantenservice en dat er inderdaad een onderzoek is opgestart voor uw aangetekende brief. Ik kan me alleszins voorstellen dat uw documenten haast hebben en dat deze situatie enorm frustrerend is voor u, maar helaas kan ik er niet voor zorgen dat het onderzoek sneller gedaan wordt. Na uiterlijk 12 werkdagen ontvangt u bericht van onze onderzoeksafdeling met een update over het onderzoek. Ik wil u vragen om deze termijn af te wachten.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen of klachten hebben over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice via www.postnl.nl/klantenservice/.