Klacht POSTNL: Aangetekende post naar Oostenrijk komt niet aan
Details
Klacht
Post aangetekend verstuurd naar Oostenrijkbijna een maand later en nog steeds niet aangekomen op bestemming
Post.nl "doet onderzoek" maar een week in het onderzoek nog niets gehoord
in de brief zitten belangrijke papieren die ik voor mijn vakantie nodig ben, maar Post.nl schijnt het weinig te interesseren
klein detail, i.i.g. 5 vrienden die rond dezelfde tijd post aangetekend hebben verstuurd naar Oostenrijk, alleen de Fedex is aangekomen na bijna 2 weken, alle Post.nl brieven zijn zoek
Gewenste oplossing
ik wil dat Post.nl de klachten serieus neemt, i.i.g 4 mensen in nederland zijn hun officiële documenten kwijt, documenten die Oostenrijk had moeten bekrachtigen voor de vakantiein het ergste geval is Post.nl ervoor verantwoordelijk dat deze 4 personen/gezinnen niet op (de gewenste) vakantie kunnen
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.