Klacht POSTNL: Aangetekende post niet bezorgd

Paull

De aangetekende brief met inhoud is niet bezorgd en ligt al twee weken op dezelfde locatie. PostNL weigert tot op heden elke medewerking. U is de datum aangebroken waarop men iets zou willen doen

Ik wil de waarde van de inhoud €42,15 plus de kosten voor het aangetekend verzenden vergoed hebben.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp heel goed dat u de brief ontvangen wilt na deze lange tijd. Ik heb even voor u gekeken en zie dat de zending 21 juni bij de douane in Frankrijk terecht gekomen is, daarna verdwijnt echter elk spoor. Ik wil dus graag voor u een onderzoek instellen.

Ik heb een navraag formulier naar u gemaild en wil u vragen deze zo volledig mogelijk in te vullen. 12 werkdagen na het terugsturen hiervan wordt het onderzoek opgepakt en gaat deze van start. Hopelijk is de zending snel terecht. Onze backoffice zal eerst een onderzoek uitvoeren en daarna verdere afhandelingen als vergoeding bekijken of verlenen. Voor nu wil ik u dus vragen dit af te wachten.

Paull
Na weken zeuren geeft men toe dat de zending zoek is. Dus moet ik informatie verstrekken. Maar dan gaan ze pas 12 werkdagen later (dus na 2,5 week) starten. Kortom, Je stuurt op 19 juni een aangetekende brief met belangrijke inhoud op. Als je zelf alles snel oppakt wordt pas 24 juli. begonnen met een onderzoek. En dat terwijl al veel eerder duidelijk was dat er iets niet klopte. Een werkelijk schandalige vertoning. Je wordt gewoon niet serieus genomen. Men doet er echt alles aan klanten te ontmoedigen een klacht in te dienen. Men gaat uiteindelijk over tot uitbetaling van de waarde van de inhoud op basis van de factuur. Daar stond ook €2,25 verzendkosten. Die verzendkosten betaalt men niet uit. Deze horen wel degelijk tot de waarde. Ik heb hierover gereclameerd. Maar men antwoord niet eens meer. Stel je voor dat een klant positief gestemd zou worden. Wat een zielige vertoning van PostNL.