Klacht POSTNL: aangetekende postpakket binnen 1 dag gestolen door POSTNL medewerker, geen vergoeding van 375EUR

PostNL dúpe

1. Aangetekende postpakket (binnen 1 dag gestolen) een retour toestel: samsung galaxy fold 2 , waarvoor ik 375EUR op mijn bankrekening zou gestort krijgen na ontvangst van pakket geadresseerde. Zie alle bijlages voor bewijs !

Vervolgens bij afhandeling van mijn melding, krijg ik de reactie: Sorry postpakket is kwijt, je krijgt geld voor wat deze is verzekerd (100 EU - 15,50 aangetekend = 84,50 EUR vergoeding)! schandalig en absurd. Als postNL mij had laten weten dat alles binnen het bedrijf wordt gestolen door medewerkers, dan had ik pakket aangetekend verstuurd verzekerd tot 500 EUR. Ik had aangetekend verstuurd,zodat deze een track&trace heeft en ik status kan volgen. binnen 1 dag melding dat pakket niet traceerbaar meer is. Ik wil enkel mijn 375 EUR vergoeding waar ik oorspronkelijk recht op had, als pakket was ontvangen !

Beste lezer, stel je voor je verstuurd een pakket niet aangetekend, deze wordt gestolen/kwijt. vervolgens zegt PostNL: Welk pakket ? Of je verstuurd aangetekend pakket, waarde meer dan 1000 EUR, deze is gestolen/kwijt dan zegt postNL, agh wat jammer niet ons probleem. je krijgt niet meer als 100 EUR terug.

2. De teleurstellende afhandeling en onduidelijkheid omtrent het onderzoek naar mijn postpakket. Ik ben het zat dat PostNL niet verantwoordelijk is voor gestolen postpakketten door hun personeel. Waarom ben ik financieel de dupe als het de schuld is van PostNL?

375 EUR vergoeding en niet 84,50 EUR & ik wil inzicht in onderzoeksrapport !

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet aangekomen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zoals telefonisch met u te hebben besproken is de navraag nog in behandeling bij mijn collega.
    Voor aanvullende informatie kunt u op onze site de algemene voorwaarden doorlezen.

Beste Lezer,

POSTNL heeft mij dus gebeld... Slechtste service ooooit !! ze laten me telefonisch het onderstaande weten.

1. Onderzoek verricht, locaties gechecked van Track&Trace, alles negatief !! nergens kunnen ze vinden, hun conclusie: Pakket vermist. Maar als deze nergens te vinden is, dan is pakket gestolen. Want wat vermist is op een locatie met track&trace moet dan toch ook gevonden kunnen worden ? Nou... postNL zegt van niet, die zeggen zelfs droogleuk. het kan zijn dat je postpakket naar ander locatie is gestuurd. HOE DAN IK HEB TOCH TRACK & TRACE ?!

2. Krijg ik te horen van POSTNL, dat ik moet bewijzen dat het postpakket is gestolen.... Kan dit nog gekker en absurder.. oowh jazeker. Op het moment dat ik vraag om de uitwerking van het onderzoek om te kunnen aantonen, dat als het pakket met track&trace nergens te vinden is op locatie waar deze laatst is gezien dat deze is gestolen. zegt postNL, dat gaan wij niet doen.

3. Mij tegemoet komen ook niet ! ik stel voor, pas het verzekeringsbedrag hoger aan, enkel moet u nog bij betalen voor deze optie. neee... PostNL ziet het anders, dat gaan ze niet doen.

Alle PostNL medewerkers op distributie locatie kunnen zorgeloos en schaamteloos postpakketten stelen, consequenties zijn er niet "postnl zegt bij alles toch vermist". Want de risico ligt bij afzender, PostNL ziet dit niet als een probleem en zeggen dan droog leuk. Nee je postpakket is niet gestolen... we kunnen hem gewoon helemaal nergens vinden... Logica is "0".
    Mensen,

Kijk even naar de bijlage en zie hoe de track&trace flow is verlopen. Letterlijk binnen 1 dag pakket weg ! En dan krijg ik te horen, wat jammer voor je dat pakket vermist is... we kunnen hem nergens vinden... Dus pakket heeft voeten gekregen en had besloten het pand te verlaten van PostNL ? of heeft een postNL medewerker een moment gehad van ooowh kijk nou wat een leuk pakket met een SAMSUNG GALAXY FOLD 2, die neem ik mee voor thuis, ze kunnen me toch niks maken.
    Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet aangekomen pakket Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp volkomen dat u teleurgesteld bent in de afhandeling van een vermist pakket. Echter kan er in het proces echt iets fout gaan waardoor een zending spoorloos raakt. Hierbij te denken aan een label van een ander pakket die niet goed heeft vastgezeten en op uw zending terecht is gekomen. De zending gaat dan naar een ander adres en niet iedereen zal ons dan benaderen dat ze een pakket hebben ontvangen.

Zoals aangegeven heeft mijn collega deze navraag nog in behandeling en zal ze het verder met u afhandelen conform de algemene voorwaarden. Mijn excuses voor het ongemak.