Opgelost door POSTNL: Aangetekende postpakket na 7 dagen nog niet vertrokken uit Nederland

angry Opgelost
TelV

Aangetekende postpakket naar Thailand aangeboden bij Primera PostNL-punt op donderdag, 21 maart om 14:40 uur.

Volgens internationaleparceltracking.com van PostNL is het pakket nog niet vertrokken uit Nederland.

Het postpakket onmiddelijke te laten verzenden naar de ontvanger.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens is uw zending vanochtend verzonden naar Thailand. Als uw zending op 15 april nog niet is afgeleverd bij de geadresseerde, dan raad ik u aan om nogmaals contact op te nemen met PostNL. Wij zijn verplicht om deze termijn af te wachten volgens internationale afspraken. Hopelijk wordt uw zending snel bezorgd bij de geadresseerde.

TelV
Ik ben blij dat het postpakket uiteindelijk werd verzonden naar de ontvanger maar, ik vind het onacceptabel dat het heeft al 8 dagen geduurd voordat de zending uit NL is vertrokken.