Opgelost door POSTNL: Aangetekende postpakket na 7 dagen nog niet vertrokken uit Nederland

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 357744
Gebruiker
TelV
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Aangetekende postpakket naar Thailand aangeboden bij Primera PostNL-punt op donderdag, 21 maart om 14:40 uur.

Volgens internationaleparceltracking.com van PostNL is het pakket nog niet vertrokken uit Nederland.

De oplossing

Het postpakket onmiddelijke te laten verzenden naar de ontvanger.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens is uw zending vanochtend verzonden naar Thailand. Als uw zending op 15 april nog niet is afgeleverd bij de geadresseerde, dan raad ik u aan om nogmaals contact op te nemen met PostNL. Wij zijn verplicht om deze termijn af te wachten volgens internationale afspraken. Hopelijk wordt uw zending snel bezorgd bij de geadresseerde.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice



  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens is uw zending vanochtend verzonden naar Thailand. Als uw zending op 15 april nog niet is afgeleverd bij de geadresseerde, dan raad ik u aan om nogmaals contact op te nemen met PostNL. Wij zijn verplicht om deze termijn af te wachten volgens internationale afspraken. Hopelijk wordt uw zending snel bezorgd bij de geadresseerde.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice



Uiteindelijke oplossing

Auteur
TelV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben blij dat het postpakket uiteindelijk werd verzonden naar de ontvanger maar, ik vind het onacceptabel dat het heeft al 8 dagen geduurd voordat de zending uit NL is vertrokken.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen