Opgelost door POSTNL: Aangetekende postzending niet ontvangen

Rene

Postbezorger is vrijdag 07/06/2013 bij mij aan de deur geweest en een kennisgeving achtergelaten om de aangetekende zending de eerstvolgende werkdag bij het postkantoor af te kunnen halen. Bij aankomst postkantoor bleek de zending retour verzonden te zijn zonder dat ik of de afzender daar opdracht voor heb gegeven. Afzender woont in Rotterdam en de zending is bij een bussinesspoint in den Haag afgegeven (adres Zonweg 9, 2516 AK den Haag) ipv Rotterdam...
Afzender heeft contact opgenomen met de klantenservice van Post.NL en er werd hem medegedeeld dat het bussinesscentrum zowel telefonisch als per mail niet te bereiken was en maar moest wachten totdat het pakket retour naar zijn adres in Rotterdam verzonden zou worden. Het pakket heeft na de aflevering op het bussinesspoint nog 2 statusupdates gekregen (laatste 11/6/2013) Afzender heeft nogmaals contact gezocht en werd hem verteld te wachten omdat men vermoed dat het pakket toch nog retour gaat komen. Pakketnr 3SOPKC9452331

Ik wens het pakket alsnog geleverd te krijgen gezien dit om een zeldzaam verzamelobject is dat niet zonder meer te vervangen is! Voor de leek is het dan ook niet interessant om te ontvreemden maar is voor de verzamelaar van onschatbare waarde......Ik zou het schandalig vinden om op deze manier dit bijzondere item door nalatigheid en slordigheid van een bedrijf waar men voor de diensten betaald kwijt te raken.
Ik hoop dat dit op een goede manier opgelost gaat worden en dat er contact word gezocht met dit bussinesspoint in den Haag, gezien het pakket daar afgegeven is. Men kan mij niet wijsmaken dat men daar geen telefoon heeft of per mail bereikbaar is. Het pakket was een oude opvallende kerstpakket doos (afmetingen 47x37x26) met daarop duidelijk naam en adres van ontvanger. Tot op vandaag heeft de afzender niets terug ontvangen en blijft de status hangen op "nog niet verwerkt"

Geachte Rene,Hartelijk dank voor je melding.Van wat ik vandaag uit onze systemen haal is dat de genoemde zending naar onze afdeling onbestelbare stukken gaat.Ik heb de gegevens van deze melding in onze systemen gezet en overgedragen aan een collega van de afdeling onderzoek.Daar de afzender gebruik heeft gemaakt van de Onlineverzendservice heb ik zijn contact gegevens kunnen achterhalen.Het starten van een onderzoek is voorbehouden aan de afzender. Het is om die reden dat wij de uitslag van het onderzoek dan ook naar de heer Van der Meijs zullen communiceren.Ons advies in deze houdt u contact met de afzender.Met vriendelijke groet,Frouktje
    Rene
    Heb de zending vandaag af kunnen halen van het postkantoor, klantenservice heeft mij nog telefonisch benaderd. Ik ben tevreden met de snelle afhandeling van Post.NL.
    Al met al toch goed gekomen, gaat zo door!