Klacht POSTNL: AANGETEKENDE SPOEDzending niet geleverd en medewerkers bieden geen hulp zie bovenstaand.

Berkel8

AANGETEKENDE SPOEDVERZENDING wordt niet op de afgesproken tijd/dag verstuurd. Contact met medewerkers levert niets op dan irritatie. Ze zijn duidelijk getraind maar helpen niet. Antwoord op vraag waar het pakket is "Wij geven het bericht door aan het onderzoeksburo, zij nemen binnen 24 uur contact met u op.
Het gaat dus om een SPOEDZENDING!!!!Voor de AANGETEKENDE SPOEDzending is €25,- betaald omdat het belangrijk was dat de envelop op tijd geleverd werd.

Het pakket MOET morgenochtend!! geleverd worden, anders kan onze vakantie niet doorgaan!!
Retourneren geld voor NIET geleverde dienst!
Biedt hulp aan de telefoon, zorg voor een escalatiemanager, niet voor ongeschoold, alleen getraind personeel die niet helpen.
Neem de klant serieus want dat gebeurt niet!!!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw Spoed zending. Deze is later afgeleverd en het zou in ieder geval op 5 september binnen moeten zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat de zending niet tijdig is aangekomen op de bestemming. Ik zie inderdaad dat het onderzoek was gestart en dat de zending inmiddels ook is aangekomen bij de ontvanger. Degene die het onderzoek in behandeling heeft, heeft u inmiddels een mail gestuurd met verdere instructies over de afhandeling van het onderzoek.

Berkel8
Uiteindelijke oplossing Onze aangetekende spoedzending zou de volgende dag voor 12:00 afgeleverd worden. het betrof documenten voor een visum aanvraag. Toen dit niet gebeurd bleek, kon de klachtenlijn niet vertellen wat er aan de hand was maar dat het doorgezet zou worden naar het onderzoeksteam dat binnen 24 uur (!) zou terugbellen. Dit is nooit gebeurd, wel is onze zending de volgende dag afgeleverd en kregen we te horen dat de kosten van de spoedzending zouden worden gerestitueerd (terecht uiteraard). Ons frustreerde vooral dat men niet kon vertellen wat er aan de hand was, dat een onderzoeksteam nodig is om e.e.a. uit te zoeken, dat de persoon aan de helpdesk kennelijk het onderzoekteam niet telefonisch kon of wilde bereiken, dat er kennelijk geen speciale procedure is voor niet op tijd geleverde spoedzendingen en dat we nooit te horen hebben gekregen wat er was fout gegaan.