Klacht POSTNL: Aangetekende zending "kwijt/vertraagd"

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 306098
Gebruiker
GMH040
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aangetekende & Verzekerde zending voor buitenland ontraceerbaar! Sinds maandag afgegeven, poststuk niet in track&trace te vinden - volgens helpdesk is pakket nu in Hoorn(?) terwijl eindbestemming Italië is! Zending kost ruim 25 euro, en volgens het bedrijf "is het vervelend, en zal ik even moeten wachten wat er gebeurt en kan ik pas na 12.06 bezwaar inleggen". Ik wil dat mijn pakket wordt bezorgd! Mijn koper dreigt met een geschil!

De oplossing

Minimaal verwachte leverdatum aangeven, status in T&T updaten en de afspraken nakomen! 25 euro voor prio/aangetekend en verzekerd verrekenen en niets aan service kunnen verlenen of de afspraken nakomen is ondermaats!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Huppertz,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending naar Italië niet kunt volgen. Ik kan mij voorstellen dat u hier heel erg van baalt en ik bied u dan ook mijn excuses aan.

    Volgens mijn gegevens is de zending op 1 juni retour bij u gekomen, maar ik zie dat er inmiddels al een onderzoek is gestart naar uw zending omdat dit niet het geval is. Ik wil u dan ook aanraden om te wachten totdat mijn collega's van het onderzoeksteam contact met u hebben opgenomen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GMH040
Datum
Uiteindelijke oplossing
Je wordt van het kastje naar de deur gewezen - nu inmiddels als "intern onderzoek" in behandeling genomen, geen feedback, geen progressie merkbaar makende, geen mogelijkheid verloop van handhaving te vervolgen, niks. In de tussentijd is het uiterlijke datum dat ik op mijn verzekerd pakket een geschil kan openen door PostNL naar de 21ste verhoogd. Klant heeft de waren nog steeds niet, ik ook niet en Post NL heeft blijkbaar geen idee waar het pakket is gebleven. (Goed om te weten dat het track&trace systeem niet alleen voor mij waardeloos is). Klantvriendelijkheid, service en kwaliteit zijn bij dit bedrijf ver te zoeken: Post NL has hit rock bottom, and started digging!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen