Opgelost door POSTNL: aangetend pakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 48455
Gebruiker
Vugtenaar
Datum
4 reacties

Details

De klacht

wanneer komt de terugkoppeling van het aangetekende pakket met de Barcode 3SKAAG427908835 - 1161AK nu weet ik nog niet dat die afgeleverd is.

De oplossing

Terugkoppeling dat het pakket is afgeleverd

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer van Hoorn,Volgens mijn gegevens is de zending inmiddels afgeleverd op het afhaalkantoor in Zwanenburg op verzoek van de geadresseerde. De zending blijft gedurende 3 weken op het afhaalkantoor liggen ter afhaling. Daarna zal de zending retour afzender gaan.In de veronderstelling u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Edith
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Vugtenaar
    Datum
    Ik zou met 3S code het pakket kunnen volgen maar dat is niet zo.
    Maar ik zal nog wel bericht krijgen als het pakket opgehaald is door de ontvanger ga ik van uit omdat die aangetekend is verstuurd?
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer van Hoorn, Ik zie dat uw zending inmiddels is afgehaald en er is ook voor getekend. De handtekening kunt u terug vinden in ‘Mijn Pakket’. Dit kunt u nakijken door middel van de postcode van het postkantoor in te vullen: 1161CS. Het huisnummer is 50. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
    Irene
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Vugtenaar
    Datum
    bedankt voor het antwoord

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vugtenaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen