Opgelost door POSTNL: Aankomst in Nl met "INCORRECT ADRESS".

sad Opgelost
P.H.M. Tetering

Pakket uit Griekenland met track-trace nummer VR183979444GR , verzonden via ELTA post in Griekenland, is in Nederland aangekomen, met vermelding ïncorrect adress"..

Corrigeren en bezorgen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. U geeft aan dat het adres incorrect is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn administratie lijken er inderdaad problemen te zijn met het herkennen van uw adres of de barcode. De medewerkers van het sorteercentrum zullen proberen dit handmatig te corrigeren. Hierdoor kan de bezorging vertraging oplopen. Indien het niet lukt het adres te corrigeren dient het pakket retour afzender gestuurd te worden. Eventueel kunt u de afzender vragen een onderzoek te starten bij de buitenlandse postorganisatie.

P.H.M. Tetering
Pakketje is zaterdag j.l. afgeleverd. Volkomen onduidelijk, waarom "adress incorrect" vermeld is, omdat het adres met koeienletters duidelijk en correct vermeld was. .