Opgelost door POSTNL: Aanmaning van te weinig postzegels, GEEN brief ontvangen.

content Opgelost
Syl/Mar#48%72

Er is te weinig postzegels geplakt. We hebben geen enkele brief ontvangen, en ook al twee x een aanmaning van ptt om de postzegels te betalen. De eerste aanmaning 28 mrt ook niet ontvangen , alleen op 2 april . Brief gezien op PTT app. Achternaam niet goed vermeld.

Dat ik een vraag krijg over strafporto, en dat ik GEEN brief heb ontvangen.

Geachte heer/mevrouw

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de portokaart die u heeft ontvangen. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voostellen dat het niet prettig is om een portokaart te ontvangen. Zeker als u de geadresseerde bent en het betreffende poststuk waar het om gaat niet heeft ontvangen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Heeft u deze kosten inmiddels betaald?

- Mocht dit het geval zijn dan wil ik hier graag een klacht over aanmaken en restitutie voor u aanvragen. Zou u mij hiervoor dan ook uw IBAN nummer en de tenaamstelling die hierbij hoort willen sturen?

- Wat is uw e-mail adres?

Syl/Mar#48%72
We hebben het al op gelost! Dank voor Uw medewerking.