Klacht POSTNL: Abonnementspost niet ontvangen

Loes Janson

Elke week hoort de Libelle en Vara gids te worden bezorgd maar nu binnen 2 weken heb ik geen Vara gids en Libelle ontvangen

Abonnement post WEL ontvangen, juist bezorgen graag!

Geachte mevrouw Janson,

Uit uw bericht begrijp ik dat u zowel de Libelle als de Vara gids niet heeft mogen ontvangen in week 6. Dat vind ik vervelend om te lezen, want dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Bedankt voor het melden van uw klacht over onze postbezorging. Allereerst wil ik u namens PostNL mijn excuses aanbieden.

Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces, bijvoorbeeld bij het sorteren door onze machines of bij het bezorgen zoek. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we helaas niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen, zoals we dat bij aangetekende poststukken en pakketten wel kunnen.

We zullen aan de hand van uw postcode onderzoeken of het probleem vaker voorkomt in hetzelfde gebied. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik medewerkers informeren in dit gebied over uw vermiste poststukken. Mochten wij uw poststuk toch nog vinden, dan zullen wij deze uiteraard bezorgen.

Wij zullen aan de hand van dit onderzoek eventuele verbeteringen of aanpassingen doen in ons proces. We zullen aan de hand van uw postcode onderzoeken of het probleem vaker voorkomt in hetzelfde gebied. Mocht er nogmaals post worden vermist, dan verzoek ik u om weer contact met ons op te nemen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Marie
    PostNL