Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het rijgedrag van onze bezorgers. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Ik kan me voorstellen dat u erg geschrokken bent van het rijgedrag van onze medewerker(s). Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik hoop dat u al een beetje van de schrik bent bekomen. Op het moment dat u een kenteken heeft kunnen noteren dan kan ik daar een klacht voor aanmaken.
Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
* het kenteken van de desbetreffende bezorger(s);
* waar u zich op dat moment bevond en hoe laat het was;
* uw e-mailadres.
Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice