Klacht POSTNL: Absurd rijgedrag

Lindavvvv

Het rijgedrag van menig post nl chauffeur gaat echt te ver, onverantwoord en levensgevaarlijk. Met hoge snelheden door rood, afsnijden, rechts inhalen terwijl het stoplicht op rood staat. Met veelste hoge snelheden door woonwijken; waar KINDEREN spelen !

Strenger zijn op veilig en verantwoord rijgedrag

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het rijgedrag van onze bezorgers. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u erg geschrokken bent van het rijgedrag van onze medewerker(s). Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik hoop dat u al een beetje van de schrik bent bekomen. Op het moment dat u een kenteken heeft kunnen noteren dan kan ik daar een klacht voor aanmaken.

* het kenteken van de desbetreffende bezorger(s);
    * waar u zich op dat moment bevond en hoe laat het was;
    * uw e-mailadres.