Klacht POSTNL: Achtelijk bezorgbeleid

dsandifort

De service van postnl word alsmaar slechter.

Ik woon naast een winkelcentrum, met 3 verschillende winkels die pakketten aannemen van o.a. PostNL.

Natuurlijk beslist Postnl, om het pakket in een ander winkelcentrum af te leveren, wat niet eens op loopafstand is, maar ongeveeer 10 minuten rijden is.

Doen wat ze moeten doen. Pakketten bezorgen aan de deur.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het PostNL punt waar uw pakket geleverd wordt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat u hiervan baalt dat het niet bij een PostNL punt geleverd wordt die dichter bij u is. Een pakket zal altijd eerst bij u aan de deur geleverd worden, tenzij u via de afzender er van te voren voor kiest om uw pakket bij een specifiek pakketpunt af te later leveren of u dat voor de eerste bezorgpoging doorgeeft. Als dit niet gebeurd zal de bezorger bij u aanbellen, mocht u dan niet thuis zijn dan zal het pakket naar een afhaalpunt gaan die aan een bepaald postcodegebied gekoppeld staat. Het kan daardoor zijn dat u in de buurt een afhaalpunt heeft die dichterbij is voor u, maar dat de meeste postcodes in dat postcodegebied dichter in de buurt liggen bij het gekoppelde punt. Het gekoppelde punt kan helaas niet specifiek voor uw adres veranderd worden.

dsandifort
geen, alleen weer de standaard text die ze altijd aanroepen