Klacht POSTNL: Achtergehouden of gestolen post

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 301937
Gebruiker
Koedie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de zoveelste keer belangrijke brievenpost kwijt!
Het wordt gewoon gestolen,of achterhouden.
Ik meldt het elke keer ,maar wordt schijnbaar niets mee gedaan!

De oplossing

Graag oplossen,
En de postbezorgers eens goed screenen en controleren.
Waardeloos dat hele postnl

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Pappers,

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw poststukken niet zijn bezorgd. Ik kan mij voorstellen dat u hier erg teleurgesteld over bent en ik bied u dan ook mijn excuses aan.

    Ik zie dat u op 26 april telefonisch een klacht heeft ingediend. Deze klacht is besproken met de teamleider van de postbezorging in Zuid Limburg. Omdat briefpost niet te traceren is, is het helaas niet te achterhalen waar het mis is gegaan.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koedie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal niets! Waardeloos dat hele post nl
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen