Opgelost door POSTNL: Addressee not available - Addressee advised to pick up the item AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, N

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 295439
Gebruiker
Bezorgde_Klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakketje besteld vanuit Amerika dat via USPS zou zijn verzonden. Het zou een aantal dagen geleden bezorgd moeten zijn, kijkend naar de informatie die ik hierover heb:
Mar 3, 2018 12:21pm NETHERLANDS Delivered
Mar 3, 2018 12:20pm AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS Addressee not available - Addressee advised to pick up the item

Er is bij mijn weten geen post afgeleverd en geen brief in de bus gestopt waar ik het pakket kan vinden. Het lijkt mij dat het pakket als bezorgd is bestempelt zonder dat ik het ontvangen heb.
Het referentienummer van het pakket is: LF125959122US

De oplossing

Ik zou graag het pakket alsnog bezorgd willen hebben of anders weten waar en wanneer ik het kan vinden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Bezorgde_Klant
    Datum
    Ben voor de zekerheid langs dichtstbijzijnde afhaalpunt gereden en daar trof ik het pakket aan. Had hier echter geen melding van gekregen, dus dat is wel een verbeterpunt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bezorgde_Klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zelf langs afhaalpunt gegaan om te controleren of het pakket daar mogelijk was.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen