Opgelost door POSTNL: ADDRESSEE NOT AVAILABLE - ADDRESSEE ADVISED TO PICK UP THE ITEM AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 197964
Gebruiker
Simon
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste heer mevrouw,

Ik heb een pakketje uit USA besteld, echter bleek ik op moment van leveren niet thuis te zijn ivm werk. En nu ik krijg ik de melding:
ADDRESSEE NOT AVAILABLE - ADDRESSEE ADVISED TO PICK UP THE ITEM AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS.
Tracking Number: LZ190475380US

Kunt u mij a.u.b. helpen? Weet nu niet waar mijn pakketje is en of die uberhaupt nog voor een tweede keer wordt aangeboden.

Alvast bedankt!

Mvg,
Simon Sarisin

De oplossing

Graag bezorgen bij de dichtsbijzijnde postnl pickup point.
( Primera, veldhoflanden 8, 7542 LA Enschede)

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Sarisin,

    ik zie dat het pakket inmiddels is afgehaald van het postkantoor.
    Ik hoop u hiermee voldoende mee te hebben geïnformeerd.

    Vriendelijke groet,

    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    Simon
    Datum
    Bedankt voor uw reactie.
    Ik heb inderdaad het pakketje kunnen ophalen bij Primera .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Simon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen