Klacht POSTNL: Administratiekosten zijn ABSURD HOOG !

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 432811
Gebruiker
ugly46
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Oeps , te weinig postzegels ontvangen van PostNL
Te weinig € 0,86 porto
Administratiekosten € 2,73
Te betalen € 3,64
Snel rijk worden ten koste van klanten (?)

De oplossing

F. . . . PostNL

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat u er niet op zit te wachten om een portokaart te ontvangen. Graag reageer ik hier op.

    Het heeft niets te maken met snel rijk worden ten kosten van klanten, maar met het feit dat er genoeg porto moet worden geplakt door de verzender. Kunt u mij vertellen of u de ontvanger of de afzender bent van het poststuk?

    Als u de ontvanger bent dan ontvang ik graag de betaalcode zodat ik dit met u kan oplossen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    ugly46
    Datum
    Beste, helaas is de betaalcode in het grijze archief belandt.
    Brief was voorzien van 2 x 2 postzegels, dit was volgens PostNL afleverpunt VOLDOENDE voor verzending !. (?)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ugly46
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen