Opgelost door POSTNL: Adres Amsterdam International Mail Centre???

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 267848
Gebruiker
SdeJ
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een item gekocht via storenvy, een artist uit amerika. Ik mailde vandaag naar de verkoper omdat ik nooit een verzendbevestiging had ontvangen en het zo lang duurde. Nu kreeg ik een mail van de verkoper met zend informatie van ups.
Tracking Number: LZ132112726US

July 14, 2017, 9:01 pm Addressee not available - Addressee advised to pick up the item AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS

Your item could not be delivered on July 14, 2017 at 9:01 pm in AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS due to the addressee not available at time of delivery. The addressee has been advised to pick up the item.

Ik heb nooit bericht gehad van de bezorger of bezorgdienst dat ze wat wilden af geven en waar ik het op kan halen. Ik heb nu dus geen idee waar mijn pakket is.
Waar kan ik dit pakket ophalen? Ik heb het adres van het amsterdam international mail centre al online gezocht maar kan deze niet vinden.

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen dat het pakket alsnog wordt bezorgd, of dat ik hoor waar ik het kan ophalen.
Geboden oplossing
Geen vanuit postNL. Op eigen houtje postkantoren afgegaan en het pakket opgespoord.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    SdeJ
    Datum
    Ik ben maar gewoon op de bonnefooi naar dichtstbijzijnde postkantoren gegaan en bij een daarvan lag het pakket. Na nog fikse douane kosten te moeten betalen heb ik het dan eindelijk in huis.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen