Klacht POSTNL: Adres met balie medewerker; pakket nooit afgeleverd + geen briefje

emmyzwagers

De op een na laatste keer ging verkeerd omdat mijn brievenbus niet naast de deur is waardoor de chauffeur geen zin had om ver(der) te lopen/rijden. Hij heeft toen een briefje in de bus gedaan hoewel ik met mijn hele familie thuis was.
Nu liet ik het pakket op het familiebedrijf bezorgen waar alle dagen iemand achter de balie zit en altijd de mogelijkheid heeft om pakketten te ontvangen. Dit gaat dan ook altijd goed. Toch is het nu een week later en mijn pakket is niet geleverd. Er is geen briefje in de bus achtergelaten. Het pakket is zelfs teruggestuurd. Toen ik hierover belde zei de vrouw dat het door de andere partij kwam omdat die het huisnummer niet hebben vermeld op het pakket. Die stond er wel degelijk op. Ook staat onze familienaam zichtbaar midden op het huis. Ik vind dit absoluut belachelijk. Mijn wens is om de verzendkosten terug te krijgen die ik heb gemaakt en opnieuw maak met een nieuwe (dezelfde bestelling). Dit is 15,- euro.

Ik wil de verzendkosten van 15 euro terug krijgen. Dit zijn de verzendkosten naar mij toe plus de verzendkosten terug naar ASOS en de verzendkosten als ik hetzelfde weer opnieuw bestel. Ook wil ik een fatsoenlijk excuus. Dit kan echt niet. En nu al voor de zoveelste keer.

Geachte mevrouw Zwagers,Hartelijk dank voor uw melding, graag bericht ik u als volgt. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat u de zending niet heeft ontvangen. Als ik de scans bekijk is de zending onbestelbaar retour gestuurd. Wat er exact mis aan is, kan ik helaas niet zien. Dit staat op het pakket vermeld welke retour is gegaan naar de afzender. Ik wil je dan ook adviseren om contact op te nemen met de afzender. Tevens geeft u aan dat u de twee keer de verzendkosten wilt ontvangen. Helaas kan ik uw verzoek niet inwilligen. Dit heeft te maken met de afzender, deze heeft voor de zending betaald aan PostNL om het bij u te bezorgen. Mocht dit niet correct gaan dan kan deze ook bij PostNL een melding maken. Afspraken tussen de afzender en de geaddresseerde staat PostNL buiten. Uiteraard excuus voor alle ontstane ongemakken. Met vriendelijke groet,Annelies