Klacht POSTNL: Adres nieuwbouw niet gevonden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 290469
Gebruiker
Iris
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Mijn pakket is niet bezorgd, omdat ze adres niet kunnen vinden. Betreft nieuwbouw. Inmiddels weet de chauffeur em te vinden, maar postnl wil hem niet meer bezorgen. Hij gaat retour afzender, maar de afzender blijkt nu onbekend. Nu willen ze eerst de afzender gaan opzoeken ipv dat pakket gewoon af te leveren. Echt erg dat ik mijn pakket niet krijg, omdat zij een fout maken. Hoe moeilijk kan het zijn om dit pakket alsnog te leveren? Het rare is dat je geen klacht kunt indienen. Alleen tegen de chauffeur en dat wil ik niet. Ik baal juist dat ik niet verder geholpen word.

De oplossing

Ik wil gewoon dat mijn maxi cosi(pakket) geleverd wordt

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Venema,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u het betreffende pakket nog niet heeft ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zou u als reactie op dit bericht de 3S-code van het betreffende pakket mee willen sturen? Aan de hand van deze code kijk ik graag of ik meer informatie voor u kan vinden. Heeft u over het niet afgeleverde pakket ook al contact opgenomen met de afzender?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Iris
    Datum
    Goedemiddag

    Het 3s nr is 3skaba074835000. Ik heb contact gehad met de afzender en hij heeft nog niets ontvangen, want hij zit op het moment is het buitenland.

    Mvg Iris Venema
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Venema,

    Hartelijk dank voor uw reactie en de aanvullende informatie.

    Ik heb de code van het pakket voor u gecontroleerd. Volgens de scans is het pakket naar onze afdeling met onbestelbare stukken gestuurd, dit omdat het pakket niet bij u bezorgd kon worden en het retouradres niet duidelijk was.

    Uit de meest recente scans lijkt het erop dat het pakket nu weer terug zal gaan naar de afzender en dat de bezorger inmiddels onderweg is met dit pakket. Zou u als reactie op dit bericht de postcode en het huisnummer van de afzender mee willen sturen? Aan de hand van deze informatie kan ik de adresgegevens voor u controleren.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Iris
    Datum
    Inmiddels heeft de afzender het pakket weer terug en moet ik opnieuw 6.95 betalen om hem weer te verzenden. Of hij moet 45 km rijden om het pakket bij een distributiecentrum van jullie te brengen. Dit is echt absurd. Vooral omdat alles jullie fout is. We gaan het pakket nu naar een ander adres sturen, maar ik vind de gang van zaken bij post.nl echt schandalig. Niemand die iets kan of mag regelen.
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Venema,

    Fijn te vernemen dat de afzender de zending weer retour heeft gekregen. Ik begrijp dat u er niet op zit te wachten om opnieuw de verzendkosten te betalen.

    Als de reden van retour onjuist is, kan de afzender het beste contact met ons opnemen om na te gaan of er recht is op een vergoeding van de verzendkosten. De afzender kan het vervolgens verder met u afhandelen.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Iris
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is niks opgelost. Ik heb uiteindelijk nogmaals verzendkosten moeten betalen en het pakket naar familie moeten laten sturen omdat postnl mijn adres niet kon vinden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen