Klacht POSTNL: adres onbekend

Klachtnummer
# 104267
Gebruiker
Tim
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb vorige week een email gekregen van een pakket wat ik heb besteld bij Ziggo dat het wordt geleverd de volgende dag. Aan het einde van de dag was hetvpakket niet geleverd en gekeken op internet, het zat in de verkeerde route. kreeg die dag weer een mail dat het de dag er op wordt bezorgd. die dag weer niks ontvangen. Nu stond er op de site met de track and trace code dat het adres onbekend is. Ben dan wel onlangs naar dit adres verhuisd, maar het adres bestaat toch echt al jaren.

Hoe kan dit? Nu blijkt wel dat als je oudere tomtom navigatiekaarten gebruikt dit adres niet bestaat (nieuwbouw sinds ca 3 jaar).

Nu wil ik wel voorkomen dat ik in de toekomst post of pakket zendingen niet ontvang, omdat het adres niet bekend zou zijn.

mvg, Tim

De oplossing

oplossing voor het adres onbekend bij postnl

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer Luttikhuizen,Erg vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen en u aldoor een andere bezorgdag krijgt te zien. Zou u mij uw 3S-code willen sturen? Dan kan ik wat meer informatie inzien.Hartelijke groet,Nienke
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen