Opgelost door POSTNL: adres pakketkast is mijn eigen adres!! moest bezorgt worden op dobbe 17 8032JV MIJN EIGEN ADRES!!!!!

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 453061
Gebruiker
fietsje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/3SYTIE22480691/NL/8032JV
Geen barcode ontvangen!!!

De oplossing

alsnog barcode om mijn pakket uit de kast te halen!!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fietsje
Datum
Uiteindelijke oplossing
pakketkast Dobbe 17 Zwolle andere naam geven! Kast bezit ons eigen adres waardoor wij veel overlast hebben!! GEEF BIJVOORBEELD DE NAAM "PARKEERPLAATS DOBBE"!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen