Klacht POSTNL: Adres wordt niet herkend en postnl reageert niet op de melding.

Klachtnummer
# 555826
Gebruiker
Theo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Adres wordt niet herkend en postnl reageert niet op de melding.

De oplossing

Graag mijn adres aanmelden/verwerken in jullie register.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de verwerking van de gegevens van uw nieuwe adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan.

    Zoals telefonisch besproken heb ik een reminder gestuurd naar de betreffende afdeling met het verzoek dit met spoed te regelen en u te informeren. Mijn excuses voor het ondervonden ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen