Klacht POSTNL: Adres wordt niet herkent en hier wordt geen oplossing voor gevonden

Adres niet herkent

Al meer dan een jaar wordt ons adres niet herkent. Post komt niet aan. Boze bedrijven omdat facturen niet aankomen etc.
Alles geprobeert. Van contact met de BAG rrgistratie, gemeente en wel 15keer met Post NL.
Het wordt niet opgelost.
Het mag toch niet kunnen dat een bedrijf met zo'n positie zo slecht omgaat met klachtafhandeling.

Zorgen dat ons adres wel herkent wordt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw adres. Het lukt niet om post op uw adres te laten bezorgen, omdat uw adres niet herkend wordt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U kunt op onze website een formulier invullen (https://www.postnl.nl/klantenservice/algemene-vragen/adres-niet-herkend/formulier/), zodat onderzocht kan worden waarom uw adres niet herkend wordt. Mocht dit de situatie niet veranderen, neemt u dan alstublieft opnieuw contact met ons op.

Adres niet herkent
De oplossing is geen oplossing. Het formulier is meerdere keren ingevuld. We hebben de mogelijkheid aangeboden gekregen een app te installeren waarmee we onze post kunnen traceren, maar zelfs d esze app van Post NL kent ons adres niet.