Klacht POSTNL: Adres wordt niet herkent en hier wordt geen oplossing voor gevonden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 405402
Gebruiker
Adres niet herkent
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al meer dan een jaar wordt ons adres niet herkent. Post komt niet aan. Boze bedrijven omdat facturen niet aankomen etc.
Alles geprobeert. Van contact met de BAG rrgistratie, gemeente en wel 15keer met Post NL.
Het wordt niet opgelost.
Het mag toch niet kunnen dat een bedrijf met zo'n positie zo slecht omgaat met klachtafhandeling.

De oplossing

Zorgen dat ons adres wel herkent wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw adres. Het lukt niet om post op uw adres te laten bezorgen, omdat uw adres niet herkend wordt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U kunt op onze website een formulier invullen (https://www.postnl.nl/klantenservice/algemene-vragen/adres-niet-herkend/formulier/), zodat onderzocht kan worden waarom uw adres niet herkend wordt. Mocht dit de situatie niet veranderen, neemt u dan alstublieft opnieuw contact met ons op.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Adres niet herkent
Datum
Uiteindelijke oplossing
De oplossing is geen oplossing. Het formulier is meerdere keren ingevuld. We hebben de mogelijkheid aangeboden gekregen een app te installeren waarmee we onze post kunnen traceren, maar zelfs d esze app van Post NL kent ons adres niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?