Klacht POSTNL: adres zoek

f.monsieurs@home.nl

Hoi Ik heb paketje uit Italie laten komen met Eurodis partner van post nl nu zijn ze mijn adres in Breda zoek toen hebben ze mijn pakje naar Amsterdam gestuurd waar het in een of ander depot ligt.
Ik heb contact met de verzender in Italie gehad ,en die stuurt mij naar Eurodis de vervoerder(shipper) na contact sturen ze mij door naar haar partner Post nl na meerdere klachten blijven ze mij terug sturen naar eurodis en je raad het al daar sturen ze mij naar haar partner post nl
Toen maar gebeld en na ongeveer ongeveer 20 min alles uitgelegd te hebben geen oplossing te vinden en ze konden mij niet verder helpen want mijn track en trace nummer klopte niet want dat was niet van post nl nee natuurlijk was dat niet van post nl maar van eurodis .
Ik heb het shipment nummer coli nummer en treck en trace nummer plus het ebay object nummer doorgestuurd naar post nl en eurodis en ja hoor post nl stuurd mij naar eurodis en eurodis andersom

pakje afleveren bij mij thuis daar heb ik tenslotte voor betaald

Geachte heer Monsieur,Hartelijk dank voor uw reactie.
    Zoals ik in ons telefoongesprek heb aangegeven, dan ik u alleen het advies geven de afzender een onderzoek naar de zending te laten doen. Ik heb namelijk in onze gegevens geen zendin kunnen vinden.
    Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Iteke