bezorging op zondag en anders doordeweeks in de avond en een gemeend excuus en een structurele oplossing, het gaat nooit goed met de bezorging van mijn paketten. zou webwinkels zelfs willen adviseren om niet meer via postnl te laten bezorgen..
2 reacties
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte heer/mevrouw Vos,
Uit uw bericht begrijp ik dat er wordt aangegeven dat uw bezorgadres onbereikbaar is. U bent het hier niet mee eens en wenst pakketten te ontvangen. Dat u er zo over denkt kan ik mij goed voorstellen.
Om hier dieper in te kunnen duiken en u van meer informatie te kunnen voorzien ontvang ik graag van u een 3S-code om in deze zaak te kijken. Zou u die aan ons toe willen sturen?
Met vriendelijke groet,
Bram PostNL
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer/mevrouw Vos,
Bedankt voor uw reactie.
Ik zie dat de bezorger op 23-6 om 16:19 uur een poging heeft gedaan om bij uw adres te komen. Omdat dit niet is gelukt, heeft de bezorger het nogmaals om 20:48 geprobeerd. Ook dit is helaas niet gelukt.
Het kan zijn dat de bezorger een foutieve scan heeft gebruikt waardoor het lijkt dat uw adres niet bereikbaar is geweest. Dit kan ik verder niet aanpassen.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
Thera PostNL
Uiteindelijke oplossing
Auteur
frank vos
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen, geen oplossing! belachelijk!
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.