Opgelost door POSTNL: Afbeeldingen verdwenen bij te ontvangen post

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 454734
Gebruiker
Simonzee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

bij de te ontvangen post zijn de afbeeldingen verdwenen.
Heb al geprobeerd de app opnieuw te installeren, maar dit heeft niet geholpen.
Heb ook al mensen uit mijn omgeving gehoord waarbij precies het zelfde aan de hand is.

De oplossing

Graag oplossen zodat de afbeeldingen alsnog getoond worden!

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,


    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de postnl applicatie. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is bij ons bekend dat er momenteel, tijdelijk, geen afbeeldingen in de PostNL-app te zien zijn. Dit is in verband met een update, er wordt druk aan gewerkt om de afbeeldingen weer zichtbaar te krijgen. Naar verwachting zal dit eind van deze week zijn.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice



Uiteindelijke oplossing

Auteur
Simonzee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wachten op de it van postnl
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen