Klacht POSTNL: afhaal-locatie aanpassen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 365298
Gebruiker
Cirsium
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aan mijn adres (postcode 1273TH, huisnr.2) in Huizen is een verkeerde afhaal-locatie gekoppeld, namelijk Primera Oostermeent Zuid 1 (postcode 1274ST) op plm. 1,5 km.
Nog geen week geleden heb ik hierover geklaagd.
Op amper 100 meter van mijn huis ligt de voor mij meest geschikte afhaal-locatie, namelijk Boni Supermarkt, Holleblok 22 (1273EG).
Met mijn klacht is dus niets gedaan.

De oplossing

afhaal-locatie aanpassen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cirsium
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Ondanks fraaie beloften doet Post.nl niets. Bij de bestelling van vandaag 3SMTP1737319201 wordt nog steeds de verkeerde afhaal-locatie op 1,7 km van huis genoemd, terwijl er een afhaal-locatie op minder dan 100 meter is (Boni Supermarkt, Huizen). Blijkbaar heeft Post.nl meer oog voor het eigen, overigens foute systeem, dan voor de belangen van de klant.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen