Klacht POSTNL: Afhaalbericht voor pakket wel niet verstuurd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555507
Gebruiker
ijsbeertje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik krijg vanuit het v.k. vandaag ,13 september, de melding dat een blad dat ik op ebay besteld had, retour is ontvangen.
Blad is op 24 juli uit v.k. verstuurd. Echter nooit bij mij aangeboden, geen afhaalbericht gezien. Niets van dit alles. Op het blad stond dat er btw betaald moest worden. Ook niets van gehoord. De dienstverlening van postnl is abominabel.

De oplossing

Zoeken waar het fout gaat. Wordt het bericht überhaupt wel verstuurd? Wordt het bericht door de bestuurder weggegooid?

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    de tracking code van het betreffende pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    ijsbeertje
    Datum
    Onzinnig antwoord, ik weet de trackingcode niet want die wordt er in Nederland blijkbaar opgeplakt. In v.k. zit er geen tracking op. Ik stel een redelijk algemene vraag en ik krijg een ontwijkend antwoord!
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een retour gezonden zending naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard is het vervelend als een zending weer retour is gegaan. De reden kan ik niet achterhalen aangezien ik uit uw bericht op maak dat het hier om een briefpost zending gaat. Zendingen zonder track trace kunnen wij niet achterhalen.

    U kunt gebruikt maken van de PostNL App. Als er dan weer een zending naar u onderweg is en er voor betaald moet worden dan krijgt u die informatie in de app en voorkomt u dat het wederom retour wordt gezonden. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ijsbeertje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb niets aan een app wanneer een pakket toch teruggestuurd wordt. Allemaal schijnoplossingen. Het echte probleem of vraag wordt door postnl ontweken. Want afhaalberichten worden gewoon niet of veel te laat bezorgd, waardoor het pakket al teruggestuurd is voordat je actie kunt ondernemen. Je krijgt alleen maar domme antwoorden!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen