Klacht POSTNL: Afhaalbericht voor pakket wel niet verstuurd

ijsbeertje

Ik krijg vanuit het v.k. vandaag ,13 september, de melding dat een blad dat ik op ebay besteld had, retour is ontvangen.
Blad is op 24 juli uit v.k. verstuurd. Echter nooit bij mij aangeboden, geen afhaalbericht gezien. Niets van dit alles. Op het blad stond dat er btw betaald moest worden. Ook niets van gehoord. De dienstverlening van postnl is abominabel.

Zoeken waar het fout gaat. Wordt het bericht überhaupt wel verstuurd? Wordt het bericht door de bestuurder weggegooid?

de tracking code van het betreffende pakket.

ijsbeertje
    Onzinnig antwoord, ik weet de trackingcode niet want die wordt er in Nederland blijkbaar opgeplakt. In v.k. zit er geen tracking op. Ik stel een redelijk algemene vraag en ik krijg een ontwijkend antwoord!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een retour gezonden zending naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard is het vervelend als een zending weer retour is gegaan. De reden kan ik niet achterhalen aangezien ik uit uw bericht op maak dat het hier om een briefpost zending gaat. Zendingen zonder track trace kunnen wij niet achterhalen.

U kunt gebruikt maken van de PostNL App. Als er dan weer een zending naar u onderweg is en er voor betaald moet worden dan krijgt u die informatie in de app en voorkomt u dat het wederom retour wordt gezonden. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

ijsbeertje
Ik heb niets aan een app wanneer een pakket toch teruggestuurd wordt. Allemaal schijnoplossingen. Het echte probleem of vraag wordt door postnl ontweken. Want afhaalberichten worden gewoon niet of veel te laat bezorgd, waardoor het pakket al teruggestuurd is voordat je actie kunt ondernemen. Je krijgt alleen maar domme antwoorden!!!!!