Klacht POSTNL: Afhaallocatie in Dominicaanse Republiek onbekend
Details
De klacht
Goedemiddag,Op 15 oktober heb ik een pakket opgestuurd naar Dominicaanse republiek, de bezorgtijd hiervoor is 5 a 12 werkdagen.
Alleen staat er sinds 24 oktober dat de zending afgehaald kan worden op een afhaalpunt, er staan alleen niet welk afhaalpunt.
Ook is er geen briefje op het aangegeven adres achtergelaten.
Mijn vermoeden is dan ook dat het pakket niet naar het woonadres is gegaan, dit omdat de Nederlandse tijd 13.30uur wordt aangegeven dat de bezorger onderweg was. Dit zou betekenen dat het daar 6.00uur in de ochtend was dat de bezorger het pakketje niet kon afleveren. Ook is er een Lobby aanwezig op het aangegeven adres waardoor pakketjes altijd aangenomen worden. Mij is het dus onbekend waarom het pakket naar een afhaallocatie is verzonden. (is niet aangetekend, en hoeft niet voor getekend te worden) Ook vind ik het slechte services dat er niet staat bij welke afhaal locatie het nu opgehaald kan worden.
Graag hoor ik spoedig hoe dit opgelost kan worden, het gaat namelijk om een verjaardagscadeau.
Met vriendelijke groet,
Ingeborg
De oplossing
Mij meer informatie geven zodat het pakketje boven water komt.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.