Klacht POSTNL: Afhaallocatie is te ver weg

Klachtnummer
# 418354
Gebruiker
Wim Grapendaal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds kort een nieuwe afhaallocatie toegewezen gekregen op 2,5km van mijn huis terwijl er meerdere locaties zijn binnen anderhalve km. Zelfs een op 700m, postnl is niet voor rede vatbaar en weigert om dit te veranderen. Uitermate klantonvriendelijk!

De oplossing

Afhaallocatie dichterbij toewijzen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de locatie waar u de zending moet afhalen. Deze is te ver weg. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me uw reactie voorstellen aangezien er ook nog locaties zijn die dichterbij staan. Ik moet me echter wel aansluiten bij de reactie die u van mijn collega heeft gehad. De locaties worden gekoppeld aan uw postcode en door logistieke redenen kunnen we dit niet wijzigen. Het spijt me.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?