Opgelost door POSTNL: Afhaalpunt te ver weg.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 184481
Gebruiker
Elly Bakker-v.d.Spoel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Goedemorgen
Het gaat om het afhaalpunt voor mijn pakketten uit China.
Ik koop daar regelmatig.
Ik (een vrouw 71 jr, slecht ter been !) moet gaan reizen met een bus, die 1x per uur gaat. (bus 37)
Om mijn pakket op te halen 3067 HP Ik woon op postcode 3067TR
Terwijl er een Primera om de hoek zit 3067JW !
Dit begrijp ik werkelijk niet !
Is daar nou niets aan te doen.
Vriendelijke groeten Elly Bakker

De oplossing

Zou werkelijk héél graag, dat service punt verandert zien. !!

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Bakker-v.d.Spoel,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om dit te horen. Ik kan me voorstellen dat het voor uw dan lastig is om naar deze andere locatie te gaan. Mijn excuses voor de overlast.

    Echter bij uw adres hoort een vaste afhaallocatie waar u terecht kunt om zendingen af te halen en deze locatie is gekoppeld aan uw postcode. Het is niet mogelijk om dit te wijzigen. Wellicht kunt u contact opnemen met de afzender om ervoor te zorgen dat deze zendingen op een andere manier worden verzonden zodat deze wel op uw adres kunnen worden aangeboden.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Elly Bakker-v.d.Spoel
    Datum
    Ik begrijp best dat het nu niet te veranderen is. Maar misschien met een volgende "indeling", dat er meer/beter/anders naar gekeken kan worden, naar de afstanden van de afhaalpunten . Wnat ik zag dat er meerdere zijn met dit probleem.
    Groeten Elly Bakker-v.d.Spoel
  3. Auteur
    Elly Bakker-v.d.Spoel
    Datum
    Het kan uiteraard niet per "geval" even verandert worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elly Bakker-v.d.Spoel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen