Klacht POSTNL: Afhaalpunt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 605329
Gebruiker
Francis52
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket is afgeleverd in een andere woonplaats. Contact gehad met post nl. Meneer zei dat ik na 22 uur het afleveradres kan aanpassen. Nou ik heb van alles geprobeerd. Lukt totaal niet. Morgen een verplichte wandeling van 1.5 uur heen naar het post nl ophaal punt en 1.5 uur terug wandelen. Terwijl hier 2 afleverpunten zijn binnen.110 meter. Gekke werk.
Geen enkele reactie meer mogen ontvangen van post.nl

Gewenste oplossing

Kenbaar maken bij post.nl
Geboden oplossing
Ze geven aan dat het voor post nl logistiek een goed afleverpunt is. Er wordt niet gekeken of het logistiek haalbaar is voor de consument. Terwijl er 2 afleverpunten op 100 meter loopafstand zitten. Consument mag nu een paar uur lopen om het pakket op te halen. Bizar.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan goed begrijpen dat dit verwarring oplevert, mijn excuus dat u foutief geïnformeerd bent door onze telefonische klantenservice. Wanneer u niet thuis bent tijdens een levering van een pakket, gaat de zending naar de PostNL locatie die gekoppeld is aan uw adres. Voor uw postcode gebied is dit de locatie in Rijpwetering. Elke koppeling wordt gemaakt op basis van logistieke redenen, het is dus goed mogelijk dat de gekoppelde locatie niet deze is die het dichtstbijzijnde is. Wij kunnen hier dan ook geen aanpassingen in brengen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen