Klacht POSTNL: Afhaalpunt

Francis52

Pakket is afgeleverd in een andere woonplaats. Contact gehad met post nl. Meneer zei dat ik na 22 uur het afleveradres kan aanpassen. Nou ik heb van alles geprobeerd. Lukt totaal niet. Morgen een verplichte wandeling van 1.5 uur heen naar het post nl ophaal punt en 1.5 uur terug wandelen. Terwijl hier 2 afleverpunten zijn binnen.110 meter. Gekke werk.
Geen enkele reactie meer mogen ontvangen van post.nl

Kenbaar maken bij post.nl
Ze geven aan dat het voor post nl logistiek een goed afleverpunt is. Er wordt niet gekeken of het logistiek haalbaar is voor de consument. Terwijl er 2 afleverpunten op 100 meter loopafstand zitten. Consument mag nu een paar uur lopen om het pakket op te halen. Bizar.

Geachte heer, mevrouw,

Ik kan goed begrijpen dat dit verwarring oplevert, mijn excuus dat u foutief geïnformeerd bent door onze telefonische klantenservice. Wanneer u niet thuis bent tijdens een levering van een pakket, gaat de zending naar de PostNL locatie die gekoppeld is aan uw adres. Voor uw postcode gebied is dit de locatie in Rijpwetering. Elke koppeling wordt gemaakt op basis van logistieke redenen, het is dus goed mogelijk dat de gekoppelde locatie niet deze is die het dichtstbijzijnde is. Wij kunnen hier dan ook geen aanpassingen in brengen.