Klacht POSTNL: Afhandelingskosten/Niet antwoorden/omheen blijven draaien door PostNL reacties blokkeren

ontevreden20

U raad het al mensen weer POSTNL die gewoon reacties blokkeren waardoor we weer een klacht moeten open(ps super bedankt hebben inmiddels 543 shares)
HET IS POSTNL NOG NIET DUIDELIJK:
Gedeelte van reactie postnl "Wel dient de afzender een douaneverklaring op de zending te bevestigen"
DIT IS GEBEURD EN ALLE BENODIGDE INFO WAS BIJGESLOTEN OP EN IN HET PAKKET!!
Dus was u verzoek om extra informatie destijds niet op zijn plaats.
Postnl:"Ik begrijp dat uw pakket een waarde lager dan 22 euro heeft gehad. Als dat het geval is zijn de kosten onterecht in rekening gebracht en kunt u bezwaar indienen"
IK HEB ONTERECHT AFHANDELINGSKOSTEN MOETEN BETALEN MAAR JE KAN GEEN BEZWAAR INDIENEN TEGEN AFHANDELINGSKOSTEN!!!!!
HET IS TOCH NIET TE GELOVEN EN OOK BEGRIJPT DE MEDEWERKER DIE ANTWOORD NIET DAT IK GEEN BTW INKLARING ETC ETC HEB HOEVEN VOLDOEN OMDAT HET PAKKET AAAAAAAAAAAN ALLE VEREISTEN HEEFT VOLDAAN EN DEZE KOSTENLOOS INGEVOERD KON WORDEN!!
HEB POSTNL BETAALD VOOR HET BEZORGEN VAN MIJN PAKKET PAKKET HAD ALLE INFO EN WAS VER ONDER DE 22 EURO

Dus conclusie afhandelingskosten moeten worden terugbetaald omdat deze dus niet betaald hoefte te worden
Als u het nu nog niet snapt dan stappen we naar de media want dan hebben ze een leuk item omdat het vrij uniek is dat een klantenservice na 8 maanden te berichten over een simpel te begrijpen klacht deze het nog niet snapt en de copy and paste antwoorden plakt op de feitelijke fouten van hen organisatie
ZO WERKT DAT NIET IN NEDERLAND

Het is echt te absurd voor woorden!! U zegt dat de kosten idd verkeerd in rekening zijn gebracht dus de AFHANDELINGS KOSTEN!!!!!!!!! MAAR IK KAN GEEN BEZWAAR MAKEN TEGEN DEZE AFHANDELINGSKOSTEN DIE ONTERECHT IN REKENING ZIJN GEBRACHT!!!!
SNAPT U ZICHZELF EIGENLIJK NOG WEL??

(op de postnl site is duidelijk te lezen dat er geen afhandelingskosten worden gerekend als pakket onder 22 euro is)
BEWIJS: https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/pakket-uit-het-buitenland/

DUS HEB IK TEN ONRECHTE DEZE KOSTEN ONDER DWANG MOETEN BETALEN!!
Omdat ik anders mijn pakket destijds niet in ontvangst kon nemen.

IS HET NOU ECHT ZO MOEILIJK OM TE LEZEN WAT IK SCHRIJF INPLAATS MET U MUIS EEN ANTWOORD WELKE TOTAAL NIKS TE MAKEN HEB MET MIJN KLACHT TE KOPIEREN EN TE PLAKKEN

Geachte heer, mevrouw,

Het spijt me dat u het niet eens bent met de procedure. Maar wij hebben dit meerdere malen toegelicht. Wij zullen u ook geen andere toelichting of reactie sturen dan welke u al meerdere malen heeft ontvangen. Ik kan u hierbij verder niet meer van dienst zijn.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

ontevreden20
Het is schandalig omdat u meerdere malen een toelichting heeft gegeven welke niet van toepassing zijn op mijn klacht. Het is diep diep diep diep triest dat u zo'n simpele klacht niet snapt naja althans doet alsof omdat zelfs een klein kind nog het moreel van de klacht snapt. HET IS NIET MOEILIJK TE SNAPPEN DAT IK AFHANDELINGSKOSTEN MOEST BETALEN TERWIJL UW EIGEN SITE DUIDELIJK AANGAF DAT DIT NIET HOEFT. DUS HEEL SIMPEL ONTERECHT EN DUS EEN KLEIN FOUTJE WAT HEEL MAKKELIJK KON OPGELOST WORDEN MITS U DAT WIL MAAR ZOALS ALLE ANDERE HONDERDE GEDUPEERDE IS HET OVERDUIDELIJK DAT U DAT NIET WILT GELUKKIG IS DAAR NOG DE GESCHILLEN COMISSIE