Klacht POSTNL: aflever tijd

rick-l

(vrijdag had ik het pakket gemist want ze warren zo leep om tijdens etens tijd te kommen ja en als je dan eten ophaalt dan ben je niet thuis !)
ik heb vrijdag gekeken hoe laat mijn pakket zaterdag zou komen en dat was tussen 1 en 3 , zaterdag kwam er maar niks ik kijk op men laptop zijn ze zochtens vroeg al geweest want ze hadden een snellere roette, en dat stond er vrijdag ook nog niet eens. ( WAAROM WORDT MIJ NIKS VERTELT OF GEMAILT!!!!! )

schandalig dat mij niks is vertelt !!!

benzine kosten voor ons om naar het postkantoor te gaan terug betalen!
of een degelijke vergoeding van het oponthoud en de slordigheid van POSTNL !

Geachte rick-l,Hartelijk dank voor uw melding.Op internet wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Dat de collega buiten het aangegeven tijdvak de zending heeft aangeboden ik kan niet herstellen, maar PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is. Het aangegeven tijdvak is een indicatie en geen toezegging.
    Indien er recht is op een eventuele schadevergoeding kan alleen een afzender hier aanspraak op maken als opdrachtgever van verzending.Onze contactmogelijkheden vindt u onder andere terug op onze website:https://www.postnl.nl/zakelijk/klantenservice/Met vriendelijke groet,Frouktje
    Geachte Rick,Helaas is het zo dat de niet altijd aan de aflevertermijn kan worden voldaan, waarvoor uiteraard excuses. Ik hoop desondans, dat wij u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Iteke

rick-l