Klacht POSTNL: aflever tijd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 26094
Gebruiker
rick-l
Datum
2 reacties

Details

De klacht

(vrijdag had ik het pakket gemist want ze warren zo leep om tijdens etens tijd te kommen ja en als je dan eten ophaalt dan ben je niet thuis !)
ik heb vrijdag gekeken hoe laat mijn pakket zaterdag zou komen en dat was tussen 1 en 3 , zaterdag kwam er maar niks ik kijk op men laptop zijn ze zochtens vroeg al geweest want ze hadden een snellere roette, en dat stond er vrijdag ook nog niet eens. ( WAAROM WORDT MIJ NIKS VERTELT OF GEMAILT!!!!! )

schandalig dat mij niks is vertelt !!!

De oplossing

benzine kosten voor ons om naar het postkantoor te gaan terug betalen!
of een degelijke vergoeding van het oponthoud en de slordigheid van POSTNL !

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte rick-l,Hartelijk dank voor uw melding.Op internet wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Dat de collega buiten het aangegeven tijdvak de zending heeft aangeboden ik kan niet herstellen, maar PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is. Het aangegeven tijdvak is een indicatie en geen toezegging.
    Indien er recht is op een eventuele schadevergoeding kan alleen een afzender hier aanspraak op maken als opdrachtgever van verzending.Onze contactmogelijkheden vindt u onder andere terug op onze website:https://www.postnl.nl/zakelijk/klantenservice/Met vriendelijke groet,Frouktje
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Rick,Helaas is het zo dat de niet altijd aan de aflevertermijn kan worden voldaan, waarvoor uiteraard excuses. Ik hoop desondans, dat wij u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rick-l
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen