Klacht POSTNL: Aflevering aan huis is beneden alle peil.
Details
Klacht
Aflevering is beneden alle peil. Diverse keren iets besteld gehad en PostNL bezocht NIET aan de voordeur.Wonen in drive-inwoning met voordeur op 1e verdieping.
Bezorger legt het pakket op de grond voor de garagedeur beneden waar GEEN bel is. Al wat ouder(70 +) en moeten dus regelmatig beneden gaan kijken of het pakket er al ligt.
Voorheen een mevrouw-bezorger die keurig aanbelde, prima.
Tegenwoordig een bezorger uit een ander land die slecht Nederlands spreekt en als een katapult door de straten scheurt. Absurd. En PostNL maar prijzen verhogen, terwijl service is/wordt verlaagd. SCHANDE.
Overigens is dit niet bij ons alléén. Ook "normale "woningen wordt niet eens aangebeld en worden pakketten gewoon neergelegd.
Gewenste oplossing
Hier goed aandacht aanbesteden en de bezorgers daarvoor op het matje roepen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.