Klacht POSTNL: Aflevering aan huis is beneden alle peil.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 457989
Gebruiker
Kabouter Plop
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Aflevering is beneden alle peil. Diverse keren iets besteld gehad en PostNL bezocht NIET aan de voordeur.
Wonen in drive-inwoning met voordeur op 1e verdieping.
Bezorger legt het pakket op de grond voor de garagedeur beneden waar GEEN bel is. Al wat ouder(70 +) en moeten dus regelmatig beneden gaan kijken of het pakket er al ligt.
Voorheen een mevrouw-bezorger die keurig aanbelde, prima.
Tegenwoordig een bezorger uit een ander land die slecht Nederlands spreekt en als een katapult door de straten scheurt. Absurd. En PostNL maar prijzen verhogen, terwijl service is/wordt verlaagd. SCHANDE.
Overigens is dit niet bij ons alléén. Ook "normale "woningen wordt niet eens aangebeld en worden pakketten gewoon neergelegd.

Gewenste oplossing

Hier goed aandacht aanbesteden en de bezorgers daarvoor op het matje roepen.
Geboden oplossing
Niet te achterhalen omdat T en T code niet meer aanwezig was.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag wilt dat zendingen gewoon op een normale manier bij u worden aangeboden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de Track & Trace code van de laatste zending die u op deze manier heeft ontvangen

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Kabouter Plop
    Datum
    N.a.v. van Uw vraag meer info te geven is hierbij mijn reactie.
    Ik heb géén codes of iets dergelijks meer. Wel de bezorgdatum die was namelijk de zaterdag voor Vaderdag 21 juni rond de klok van 15.00 uur.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie. Jammer, maar begrijpelijk dat u de Track & Trace codes van deze zending niet meer weet. Graag wil ik dit toelichten.

    Zonder deze informatie heb ik echter niet de mogelijk om hier een klacht over aan te maken. Ik hoop uiteraard dat er geen verdere problemen meer zullen zijn. Mocht er toch weer een pakket onbeheerd worden achtergelaten, wil ik u vragen om de Track & Trace code goed te bewaren en dit direct weer bij ons te melden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen