Klacht POSTNL: Aflevering aan huis is beneden alle peil.

sad Niet opgelost
Kabouter Plop

Aflevering is beneden alle peil. Diverse keren iets besteld gehad en PostNL bezocht NIET aan de voordeur.
Wonen in drive-inwoning met voordeur op 1e verdieping.
Bezorger legt het pakket op de grond voor de garagedeur beneden waar GEEN bel is. Al wat ouder(70 +) en moeten dus regelmatig beneden gaan kijken of het pakket er al ligt.
Voorheen een mevrouw-bezorger die keurig aanbelde, prima.
Tegenwoordig een bezorger uit een ander land die slecht Nederlands spreekt en als een katapult door de straten scheurt. Absurd. En PostNL maar prijzen verhogen, terwijl service is/wordt verlaagd. SCHANDE.
Overigens is dit niet bij ons alléén. Ook "normale "woningen wordt niet eens aangebeld en worden pakketten gewoon neergelegd.

Hier goed aandacht aanbesteden en de bezorgers daarvoor op het matje roepen.
Niet te achterhalen omdat T en T code niet meer aanwezig was.

Ik snap inderdaad dat u graag wilt dat zendingen gewoon op een normale manier bij u worden aangeboden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de Track & Trace code van de laatste zending die u op deze manier heeft ontvangen

Kabouter Plop
    N.a.v. van Uw vraag meer info te geven is hierbij mijn reactie.
    Ik heb géén codes of iets dergelijks meer. Wel de bezorgdatum die was namelijk de zaterdag voor Vaderdag 21 juni rond de klok van 15.00 uur.
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie. Jammer, maar begrijpelijk dat u de Track & Trace codes van deze zending niet meer weet. Graag wil ik dit toelichten.

Zonder deze informatie heb ik echter niet de mogelijk om hier een klacht over aan te maken. Ik hoop uiteraard dat er geen verdere problemen meer zullen zijn. Mocht er toch weer een pakket onbeheerd worden achtergelaten, wil ik u vragen om de Track & Trace code goed te bewaren en dit direct weer bij ons te melden.