Klacht POSTNL: Aflevering op verkeerde adres of vermissing van een postpakket.

Edmundstevens

Op 27-02-2015 een groepenkast besteld en betaald via Ideal, maar tot op heden niets ontvangen. Het gaat om een 1-fase/ 5 groepenkast, Artikelnummer: 1425069682
Artikelcode: GA-HA-12N1-2-5, ter waarde van €136,34. Om de een of andere reden is dit pakketje op een verkeerd adres geleverd zonder een bevestigings-handtekening te laten ondertekenen voor ontvangst door de postbezorger. Track&Trace-code heb ik nooit binnengekregen als mede ook geen "niet thuis"kaartje in mijn postbus. Dit pakketje is vermist en is niet te traceren. Wat ik graag wil weten is, op welk adres dit pakketje is bezorgd. Vervolgens doe ik op korte termijn een melding bij de Postale recherche als ze nieuw op tijd reageren op deze klacht.

Verkeerde afleveradres pakketje traceren en een schadevergoeding van PostNL.

Geachte heer Stevens, Ik vind het erg spijtig te horen dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Echter als er een ander adres bekend is ben ik bang dat ik uw zending alleen kan traceren via de 3S code. Ik wil u adviseren om contact op te nemen met de afzender om hier de barcode op te vragen. Voor direct contact verwijs ik u door naar onze website: http://www.postnl.nl/klantenservice/Met vriendelijke groet,Lotte
    Edmundstevens
    Bedankt voor uw reactie, heb een mail naar de leverancier gestuurd voor deze code.
    Geachte heer Stevens, Heeft u de 3S code onderhand al ontvangen? Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice.
    Edmundstevens
    Nee, ik krijg geen contact met de leverancier, gebeld en gemaild, maar krijg geen reactie.
    Geachte heer Stevens,Dat vind ik zeer spijtig om te horen. Ik hoop dat u snel nog bericht zult ontvangen van de afzender. Mocht u de code ontvangen dan kunt u deze uiteraard nog naar ons doorsturen. Met vriendelijke groet,Annet
    Edmundstevens
    Ik heb nog steeds geen 3S barcode ontvangen van de afzender,maar PostNL moet deze code ook in het bezit hebben, dus daar is het wachten nog op.
    Geachte heer Stevens,Zou u contact op willen nemen met de afzender, of ons weer willen benaderen als u de 3s-code heeft? Met vriendelijke groet,
    An