Klacht POSTNL: Aflevering pakket waarbij een handteking wordt gevraagd op het huisadres

m

Pakket afgeleverd bij de buren.
Maar er staat duidelijk vermeld op het pakket.

Handtekening voor ontvangst alleen huisadres.!!!
Hoe is het dan mogelijk dat pakket toch bij de buren wordt afgeleverd????.

Dit gaat over postnl

Ik weet niet of hier meer klachten over zijn, Ik vind dit gewoon niet kunnen.
Er staat niet voor niets op Handtekening voor ontvangst Alleen huisadres

- de track & trace code
    - uw e-mail adres