Klacht POSTNL: Aflevering uitgesteld

Klachtnummer
# 173941
Gebruiker
Kayleigh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket zou vandaag tussen 9:30 en 11:30 afgeleverd worden. Een pakketje wat ik echt nodig heb. Bevat namelijk geneesmiddelen en na contact met desbetreffend bedrijf zouden die echt vandaag geleverd kunnen worden.
Nu stond er vanmorgen ineens: "aflevering uitgesteld ivm gesloten verklaring". Wat houdt dit in? Krijg ik het pakketje nu nog steeds?
Het bezorgmoment is toen veranderd naar maandag tussen 8:00 en 10:00 dan ben ik sowieso niet thuis. En nu staat er: " bezorgmoment nog niet bekend". Hier kan ik dus al helemaal niks mee.
Het is niet de eerste keer dat het bij ons fout gaat, Post NL weet er altijd voor te zorgen dat de pakketjes niet op afgesproken moment geleverd worden en het soms dan ineens "kwijt" raakt of pas een week later geleverd kan worden.
Ik zou het erg op prijs stellen als dit pakket vandaag nog wel geleverd kan worden, anders heb ik een probleem.
Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn, ik kan het eventueel ook ophalen op een pick-up point.
Mvg, Kayleigh

De oplossing

Vandaag nog bezorging zoals afgesproken.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw van Beurden,

    ik zie dat het pakket met de code 3STSDR659046811 inmiddels is afgehaald van het postkantoor.
    Het pakket is 25-6 niet aangeboden, omdat er een adreskenmerk op dit adres staat. Dit betekent dat er is aangegeven dat er op zaterdag geen pakketjes mogen worden geleverd. Daarom is de bezorging uitgesteld naar maandag 27-6. Indien u dit niet zelf heeft aangevraagd kunt u schriftelijk bij de pakketbezorger aangeven dat u wel graag pakketten zou ontvangen op zaterdag.

    Ik hoop u hiermee voldoende mee te hebben geïnformeerd.

    Vriendelijke groet,
    Alie

    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen