Klacht POSTNL: Aflevering vetraagd - sinds juni 2019!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 372059
Gebruiker
Inspector Gadget
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Iemand heeft mij een pakketje gestuurd met track-en-trace.

PostNL's track-en-trace gaf aan dat de aflevering vertraagd zou zijn.
En een andere datum werd aangegeven.
Dit is via de track-en-trace website zo een heel aantal keren qua aflever-datum gewijzigd.
Maar tot op de dag van vandaag, helaas niets ontvangen!

Gewenste oplossing

het pakket zoeken & vinden, kan toch niet zo zijn dat PostNL het Nationale Grote Zwarte Gat is?
Geboden oplossing
PostNL biedt verontschuldigingen aan maar doet verder niets. Weg=pech bij PostNL Grootste hiaat in de "beveiliging" en "controle" bij PostNL is dat bij een PostNL "Service"Punt nadat je barcode/verzend-label afgedrukt is, geen verdere scans plaatsvinden totdat de rol-kar met alle pakketjes in een distributie-centrum is. Ik raad iedereen serieus andere vervoerders te overwegen, zoals DHL. Die scannen *wel* zodra je pakketje bij een DHL Servicepunt is opgehaald, nogmaals als deze in een distributie-centrum is aangekomen en nogmaals zodra jou pakketje in de bus gaat onderweg naar aflevering.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Inspector Gadget
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Ligthart,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.

    Aan de hand van de verzendcode 3SKABA244545552 heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen