Opgelost door POSTNL: Afleverings datum verschuift steeds één dag!

King

Vrijdag stond er op mijn "Mijn pakketten"-pagina dat mijn pakketje vandaag (zaterdag 4 mei) bezorgd zou worden. Ik heb daar rekening mee gehouden door vandaag mijn afspraken af te zeggen en niet op pad te gaan. Nu zie ik vandaag dat de status nog steeds staat op "Zending wordt voorbereid door de verzender", waarbij de bezorgdatum plotseling is aangepast naar maandag 6 april en vandaag weer is naar dinsdag 7 april.
U begrijpt mijn klacht: ik vind het erg vervelend dat ik thuisblijf om een pakketje te kunnen ontvangen dat vervolgens niet bezorgd wordt. Nu moet ik morgen weer rekening houden met een bezorging en wie zegt mij dat de bezorgdatum niet opnieuw wordt veranderd?

Gr.

Wil graag mijn pakketje ontvangen!

Geachte heer Geerlings,Hartelijk dank voor ue reactie.
    U geeft aan dat de aflevertermijn, van u door u te ontvangen pakket is gewijzigd. Dit is uiteraard heel vervelend. Om te kunnnen zien wat er aan de hand is zou ik u willen vragen de barcode van de zending aan mij door te geven.
    U kunt dit doen via het klachtcompleetformulier op de site. Zodra ik deze van u heb ontvangen, ga ik uw vraag verder in behandeling nemen.
    Graag hoor ik van u.Met vriendelijke groet,Iteke

King