Opgelost door POSTNL: Afleverings datum verschuift steeds één dag!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 26180
Gebruiker
King
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vrijdag stond er op mijn "Mijn pakketten"-pagina dat mijn pakketje vandaag (zaterdag 4 mei) bezorgd zou worden. Ik heb daar rekening mee gehouden door vandaag mijn afspraken af te zeggen en niet op pad te gaan. Nu zie ik vandaag dat de status nog steeds staat op "Zending wordt voorbereid door de verzender", waarbij de bezorgdatum plotseling is aangepast naar maandag 6 april en vandaag weer is naar dinsdag 7 april.
U begrijpt mijn klacht: ik vind het erg vervelend dat ik thuisblijf om een pakketje te kunnen ontvangen dat vervolgens niet bezorgd wordt. Nu moet ik morgen weer rekening houden met een bezorging en wie zegt mij dat de bezorgdatum niet opnieuw wordt veranderd?

Gr.

De oplossing

Wil graag mijn pakketje ontvangen!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Geerlings,Hartelijk dank voor ue reactie.
    U geeft aan dat de aflevertermijn, van u door u te ontvangen pakket is gewijzigd. Dit is uiteraard heel vervelend. Om te kunnnen zien wat er aan de hand is zou ik u willen vragen de barcode van de zending aan mij door te geven.
    U kunt dit doen via het klachtcompleetformulier op de site. Zodra ik deze van u heb ontvangen, ga ik uw vraag verder in behandeling nemen.
    Graag hoor ik van u.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
King
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen