Klacht POSTNL: Aflevertijden indicatie klopt gewoon niet!

jeron

Wat voor zin heeft het om een indicatie te geven wanneer een pakket geleverd wordt, in mijn geval tussen 16.00 en 18.00. En dan om14.45 als je thuis komt een briefje in de bus te vinden dat ze langs zijn geweest???? Kan je gewoon weer een dag vrij nemen en alsof dat niks kost, zeker als ondernemer! Belachelijke belabberde service. Doen dan gewoon geen indicatie als je niet eens kan inschatten in tijdsvakken van uren!

En als je dan de klantenservice belt, krijg je te horen dat ze er niks aan kunnen doen, en ook de chauffeurs niet kunnen bereiken??!? In welk tijdperk leeft postnl eigenlijk??
Te slecht!

Een goede serviceverlening! Maak chauffeurs bereikbaar! Bel je consument/afleveradres als je je niet aan een schema kan houden! Bied aan om een nalevering te doen op afspraak! Dan ben je met service bezig!

Geachte heer Bastos,Bedankt voor uw bericht.
    Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over de service van PostNL Pakketten.Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat een tijdvak niet wordt gehaald, echter betreft het een indicatie. Een chauffeur kan tijdens zijn route door verschillende omstandigheden helaas weleens eerder of later aankomen op het adres. Uiteraard doen we ons uiterste best om het zo goed mogelijk te laten verlopen, helaas is dit bij u niet het geval geweest.Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.Met vriendelijke groet,Edith
    jeron
    Ik vind dit wel een erg makkelijk 'excuus, volgende keer beter'-reactie.
    Ofschoon het een indicatie is, waarin aangegeven wordt in een 2 uurs tijdvak, om dan gewoon 1,5 uur eerder geweest te zijn? Hoe mis kan je dan zitten??? Hier kan men in 2014 toch niet mee aankomen in de tijd van navigatie, tracking, routeplanners, e-mail, SMS etc.? Kom PostNL, ga eens kijken naar jullie concurrenten die dat wel kunnen. Zelfs vliegtuigen kan je per minuut volgen, maar geen pakketje bij jullie? Slecht.
    Geachte heer Bastos, Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
    De chauffeurs doen hun uiterste best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen echter zijn zij soms ook afhankelijk van bepaalde factoren.De melding is in ieder geval intern doorgegeven.Edith
    jeron
    'afhankelijk van bepaalde factoren.' dat is iedereen, mevrouw! Wat een flauwe reactie. Het gaat hier om communicatie naar de klant, de feedback, serviceverlening. En dat heb je zelf in de hand. Schuif het niet af op 'factoren'.
    Geachte heer Bastos,Zoals mijn collega eerder al heeft aangegeven lukt het simpelweg niet altijd te voldoen aan de tijdvaksindicatie, hoe vervelende dat voor de klant ook is. Uw klacht is doorgegeven aan de verantwoordelijke vestiging, zodat zij kunnen gaan kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe dit probleem voor een volgende keer voorkomen kan worden.
    Nogmaals excuses voor het ongemak.Iteke
    jeron
    Helaas, ook nu lezen jullie klantopmerkingen niet en geven standaard 'excuus, volgende keer beter'.
    Het gaat niet om het voorkomen en hoe het kon gebeuren. Dat zal echt niet de laatste keer zijn, en was ook niet de eerste keer. Klanten schieten hier niets mee op, zijn jullie dan verbaasd dat concurrentie je markt overnemen?!?
    DIENSTVERLENING gaat het om. Gebeurt iets wat men niet in de hand heeft, bied aan om een tijdstip af te spreken voor nalevering, of realtime tracking. Dat is service!