Opgelost door POSTNL: afschriften niet op tijd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 282448
Gebruiker
sento
Datum
1 reactie

Details

De klacht

M.
Ik krijg mijn I.N.G.afschriften nooit op tijd.Moet 1x per 14 dagen
en dit is weer de 3de week.De I.N.G.bank zegt dat de fout bij jullie ligt.

De oplossing

1x per 14 dagen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Brands,

    Bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat uw bankafschriften niet op tijd bij u worden bezorgd. Graag reageer ik op uw bericht.

    ING laat een deel van de bankafschriften door PostNL, en een deel door Sandd bezorgen. Wij bezorgen bijvoorbeeld dagafschriften, passen, activeringsbrieven, etc. Wij hebben geen inzage per klant in de exacte verzendgegevens, daarom is op verzoek van ING de afspraak gemaakt om klanten naar hen door te verwijzen.

    Als u contact opneemt met ING, zullen zij voor u nakijken wanneer u het bankafschrift had moeten ontvangen en wie de bezorger was van uw afschrift. ING zal de klacht dan naar ons doorzetten, zodat dit onderling opgelost kan worden. Zodoende raad ik u aan alsnog contact met ING op te nemen, zodat zij een klacht voor u aan kunnen maken en dit aan ons door kunnen geven.

    Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sento
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn post was door Sandd verstuurd en gaat nu even goed.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?