Opgelost door POSTNL: afschriften niet op tijd

sento

M.
Ik krijg mijn I.N.G.afschriften nooit op tijd.Moet 1x per 14 dagen
en dit is weer de 3de week.De I.N.G.bank zegt dat de fout bij jullie ligt.

1x per 14 dagen

Geachte heer/mevrouw Brands,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat uw bankafschriften niet op tijd bij u worden bezorgd. Graag reageer ik op uw bericht.

ING laat een deel van de bankafschriften door PostNL, en een deel door Sandd bezorgen. Wij bezorgen bijvoorbeeld dagafschriften, passen, activeringsbrieven, etc. Wij hebben geen inzage per klant in de exacte verzendgegevens, daarom is op verzoek van ING de afspraak gemaakt om klanten naar hen door te verwijzen.

Als u contact opneemt met ING, zullen zij voor u nakijken wanneer u het bankafschrift had moeten ontvangen en wie de bezorger was van uw afschrift. ING zal de klacht dan naar ons doorzetten, zodat dit onderling opgelost kan worden. Zodoende raad ik u aan alsnog contact met ING op te nemen, zodat zij een klacht voor u aan kunnen maken en dit aan ons door kunnen geven.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

René

sento
Mijn post was door Sandd verstuurd en gaat nu even goed.