Klacht POSTNL: afspraak niet nagekomen

pakket niet bezorgd geen communicatie

Pakket niet bezorgd terwijl ik daarvoor ben thuis gebleven, melding meer dan een uur na de afgesproken tijd, we hebben u gemist

Ik wil een klacht indienen maar zelfs dat lukt niet en dat de communicatie wordt verbeterd

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U geeft aan dat de track en trace toont dat de bezorger u heeft gemist, terwijl u thuis aanwezig was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u het pakket om deze reden niet eerder heeft kunnen ontvangen. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Ik zie dat het adres in de track en trace niet overeenkomt met het adres dat u opgeeft. Kloppen de track en trace code en uw adres?

- Heeft de bezorger een briefje achtergelaten?

-Uw e-mailadres.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.