Klacht POSTNL: Afspraak niet nakomen
Details
Klacht
Pakket werd ruim eerder bezorgd dan tijd op de app van PostNL Ik was toen niet thuis.Ik was wel thuis op de formele tijd van bezorging maar kreeg een bericht dat ik niet thuis was tijdens bezorging en het pakket naar een postpunt ging.
Vervolgens bel je de klachtlijn en doe je je verhaal. Natuurlijk alle begrip maar ze kunnen er niets anders aan doen dan je klacht noteren. Daar krijg je overigens geen antwoord op. De bezorger zal wel aangesproken worden, maar ze kunnen er niet voor zorgen dat het pakket alsnog thuis bezorgd wordt. Ik krijg nog verhaal dat 98% goed gaat maar hij vergeet dat terug te rekenen naar een concreet aantal fouten per dag.
Kortom ik kan het dak op, PostNL doet alsof haar neus bloedt en er wordt niets meer bezorgd. Mooi bedrijf met een nog mooiere klantenservice die echter geen service kunnen leveren.
Gewenste oplossing
Post bezorgen!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.