Klacht POSTNL: Afspraken nakomen met het bezorgen van pakketten

Bbr010

Mijn klacht klinkt niet al te erg maar op een gegeven moment ben ik er klaar mee. Ik kan namelijk op de een of andere manier nooit mijn pakketten op de afgesproken datum binnenkrijgen. Als dit 1 gebeurt, oke kan gebeuren. Bij de tweede keer is het vervelend, maar oke het zit niet altijd mee. Maar het lijkt alsof mijn postcode een gevarenzone is voor PostNL. Bepaalde pakketten heb ik nodig voor mijn werk en als ik dit niet op de afgesproken datum krijg heeft dit invloed op mijn diensten. Dit ligt overegens niet aan de bezorgers maar aan de mensen die mijn pakket verwerken. Ik kreeg namelijk als reden dat er veel online bestellingen zijn gedaan en het op dit moment erg druk was waardoor er voor bepaalde pakketten vertraging was, maar als er via je track&trace code werd vermeld dat je je pakketje die dag binnen zou krijgen ik dat ook kon verwachten. Maar plotseling kreeg ik een mail dat mijn pakket ook vertraagd was. En toen ik belde naar de klantenservice werd mij heel droog verteld dat diegene er niks aan kon doen en dat ik het maar om het zo te zeggen kon bekijken.

Als PostNL het druk heeft of drukte verwacht moeten ze gewoon meer mensen inroosteren om te werken.

Geachte heer/mevrouw Taghi,

Bedankt voor uw bericht op deze pagina. U geeft aan dat u de pakketjes vaak niet op het afgesproken tijdstip ontvangt. Graag reageer ik op uw bericht.

Verreweg het grootste gedeelte van de pakketten worden binnen het tijdvak bezorgd, door de drukte klopt het dat dit bij een klein aantal niet lukt. Sorry hiervoor. Achter de schermen zijn we hier druk mee bezig, dus ik verwacht dat het binnenkort weer beter is.

Jan
    PostNL