Extra betaald voor de zogenaamde snelle verzending dat ik hem vandaag nog binnen zou hebben. Maar nee hoor ik krijg een mail waarin staat we hebben u gemist wat niet kan kloppen want ik was de hele avond thuis.
En daarvoor betaal je nog een 3,50 meer voor....
Gewenste oplossing
De 3.50 voor de zogenaamde snelle verzending terugstorten
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte heer De Jonge,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het niet mogen ontvangen van uw avondbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Klopt het dat u voor de zelfde-dag bezorging bij de afzender betaald heeft? Restitutie voor dit bedrag kunt u dan ook bij de afzender aanvragen. Heeft u de avondbezorging ook bij de afzender betaald? Zo niet, ontvang ik graag van u de volgende gegevens om hiermee de klacht aan te maken:
- uw e-mailadres; - uw rekeningnummer plus tenaamstelling.
Deze gegevens kunt u als reactie op dit bericht sturen. In afwachting van uw antwoord verblijf ik.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.