Klacht POSTNL: Afspraken niet nakomen.

Klachtnummer
# 370903
Gebruiker
Henkmosterd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de zoveelste keer een pakket niet op de afgesproken tijd bezorgt. Tijdstip van bezorgen werd pas heel laat veranderd, na de toegezegde levertijd. Tevens wordt er geen reden van vertraging gegeven. Hoe dit bedrijf overeind blijft is mij een raadsel met deze planning.

De oplossing

Regel je zaken. Doe geen beloftes die je niet na kunt komen. Wanneer het fout gaat zeg sorry en waarom het mis ging. Ik ben er klaar mee en kies vanaf heden, waar mogelijk, per definitie een andere bezorgdienst.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op het internet wordt een verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Uiteraard streven wij er naar om de geplande tijdsindicatie te behalen. In de meeste gevallen is dat ook zo, maar helaas kan zich een situatie voordoen waardoor dit niet mogelijk is. De bezorger is afhankelijk van de dagelijkse hoeveelheid pakketten en de planning. Het tijdstip wat wordt aangegeven is een verwachting. Dat betekent dat de bezorger iets daar voor of daarna kan gaan langs komen. De definitieve bezorgtijd wordt pas actief als de bezorger onderweg gaat met uw pakket. Wij registreren ook alle routes, en het distributiecentrum krijgt ook een melding wanneer de bezorger vervroegd of verlaat is, zodat er controle is op het feit dat de bezorgers op schema rijden. Hiermee proberen wij de dienstverlening te blijven verbeteren en een dergelijke situatie te voorkomen. PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice