Klacht POSTNL: Afspraken weer niet nakomen.

DE KLACHT
Ik wacht nog steeds op een Remboursuitbetaling.
Vrijdag op 27 oktober contact gehad dat hij maandag 30 oktober uitbetaalt zo worden.
Op 30 oktober eind van de middag telefonisch contact gehad met de Post.nl en ineens blijkt het geld te zijn verdwenen.
Trace nummer is 3SBETA980476777 verstuurd op 12 oktober en ontvangen door de klant op 14 oktober.
Uitbetaling Rembours moet volgens de Post.nl volgen binnen 10 werkdagen, helaas niet gebeurt dus.
En nu is blijkbaar het geld helemaal verdwenen.
Inmiddels hebben jullie op 7 november bevestigd dat er een achterstand bij jullie was maar dat nu het geld binnen een week overgemaakt zou worden.
Nu zijn we weer 8 dagen verder en weer komen jullie je afspraken niet na.
Erg teleurstellend hoe jullie dit doen.

DE OPLOSSING
Graag tekst en uitleg hoe zoiets kan gebeuren en zo snel mogelijk de uitbetaling

Geld overmaken

J.E. Knoop-nederhoed

Dit is het bericht wat ik vandaag via twitter kreeg.
    Ongelofelijk hoe jullie handelen.

Hoe kan het dat jij eerst beweerd dat het geld binnen 7 dagen wordt overgemaakt en nu krijg ik dit??
    Jullie zijn een vreselijk ongeloofwaardig bedrijf wat afspraak na afspraak niet nakomt.

Nu wordt er dus beweerd dat er in week 48 uitbetaalt wordt, helaas zijn jullie alle vorige afspraken of toezeggingen ook niet nagekomen.
    Ook al wordt er wel uitbetaalt ben ik dan 7 weken onderweg voor ik mijn geld heb.
    Ook rekenen jullie hier nog provisie voor voor de zogenaamde service???
    Ik wordt telkens teleurgesteld door jullie.
    Ik zal mijn verzekering op de hoogte stellen en aangifte gaan doen van diefstal en internetoplichting.

Hi Jenny, ik zie dat je per mail bent geinformeerd over de rembourszending. Daarin staat het volgende:
    Geachte heer/mevrouw Knoop,

Op uw verzoek heb ik onderzoek gedaan naar uw pakket dat is verzonden met barcode 3SBETA980476777 aan Weezenhof 4727 te NIJMEGEN omdat u aangaf dat het remboursbedrag niet door u is ontvangen.

Uit het door mij uitgevoerde onderzoek is gebleken dat de geadresseerde het pakket heeft ontvangen en betaald.

Het remboursbedrag van € 356,40 (daadwerkelijk bedrag € 360,00 minus de provisie) wordt in week 48 overgemaakt naar IBAN-nummer NL74SNSB0908704720.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluit hierbij uw dossier.

Ineke Bakker
    Klantenservice Consumenten
    J.E. Knoop-nederhoed
    Nog steeds geen geld ontvangen na 5 weken ook geen verklaring waarom ze al 3 keer hun afspraken niet nakomen.
    Betaling al 3 keer uitgesteld dus zonder reden.
    Niemand die ook de moeite neemt om je uit te leggen waarom er niet uitbetaalt wordt??

Geachte heer, mevrouw Knoop,

Hartelijk dank voor uw reacties. Ik vind het bijzonder spijtig om te vernemen dat deze situatie nog niet is opgelost. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de aangemaakte melding zie ik dat er op 10 november een e-mail naar u is verzonden. In deze e-mail is aangegeven dat het bedrag in week 48, de week van 27 november tot en met 3 december, naar u zal worden overgemaakt. Ik kan u tot mijn spijt geen verklaring geven voor de vertraging, mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar