Klacht POSTNL: Agressie en onbeschoft gedrag Post.nl bezorger

Opvreten

Geachte Heer Klink van Post.nl

Zojuist , 14 februari omstreeks 16.08 uur, wordt er ,met veel lawaai , slechts 1 poststuk door de bus gegooid (bij mij, nr 1). Ligt paar meter van de bus verwijderd.
Ik ga vanwege het lawaai, kijken wat er aan de hand is. De postbezorger, De Muts , loopt weg naar zijn fiets bij nummer 15 . Vervolgens komt hij naar mij toegefietst en vraagt of ik problemen heb met hem.
Ik zeg: "ik heb problemen met de manier waarop de post wordt bezorgd".
Zegt De Muts boos tegen mij: "ach man, als het regent krijgt je gewoon natte post, dat krijgt iedereen! Post.nl heeft geen beleid om geen natte post te bezorgen !".
Ik zeg: "de post kan zo niet worden bezorgd, de post is helemaal open. ik ga ook over deze agressie contact opnemen"
De Muts; "ik heb mijn baas net gesproken, idioot !"
Vervolgens fietst hij boos weg.

Deze man past volstrekt niet bij Post.nl gezien zijn taakopvatting ( "ach man, als het regent krijgt je gewoon natte post, dat krijgt iedereen! Post.nl heeft geen beleid om geen natte post te bezorgen !")

Ik wens ook niet te worden uitgescholden als ik zelf iemand normaal te woord sta. Ik verzoek u, nogmaals, geef mij een andere bezorger!

Andere bezorger

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorger. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat u inmiddels al contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat mijn collega een klacht voor u heeft geregistreerd. Indien u geen verbetering merk, dan hoor ik dit graag.

Opvreten